اهداف و چشم اندازها

Goals and prospects

مجموعه کلارو از ابتدای فعالیت خود با تیمی مجرب از پرسنل متخصص و حرفه ای شامل اندازه گیری و طراحی در کنار واحد تولید با وجود کارخانه مستقل و اکیپ اجرایی متخصص به صورت صفر تا صد قدم در راه ارائه خدمات خود گذاشته است،که این امر موجب کاهش قیمت تمام شده خدمات نسبت به برندها و رقبای بازار گردیده است.هم چنین با هدف بهبود کیفیت و اطمینان خاطربرای تمامی هم میهنان عزیزاقدام به راه اندازی واحد خدمات پس از فروش برای کلیه خدمات ارائه شده خود نموده است.برخی از مزیت های رقابتی ما به صورت تیتر وار به شرح زیر می باشد:

1- به علت داشتن کارخانه و پرسنل با تجربه و کارآزموده قیمت تمام شده کارهای ما بهترین قیمت در بازارمی باشد که با توجه به کیفیت نهایی کاملن ارزش خرید را دارد.

2- تولیدات و طراحی در شرکت کلارو کاملن به صورت شخصی سازی و بنا به خواست کارفرما صورت می گیرد و از تمامی مراحل تولید تا اجرا و نصب برای هر کارفرما فیلم برداری می شود.

3- در برند کلارو همه فضاها و پرسنل کلارویی و با خط وربط مربوط به سیستم آشپزخانه کلارو می باشد تا لبخندی سبز برای شما به ارمغان آورد.

4- هیچ کس به اندازه ما برای مشتری تلاش نمی کند، قبل از آن که مشتری نیازهای خود را بیان کند ما به همراه کلیه اعضاء و تیم کلارو پاسخ گو تمام خواسته های مشتری هستیم.دیده شدن این تفکر در طراحی ها،اتاق فکر،نوآوری و خلق کابینت های جدید دیده می شود.

5- ما پر از انرژی و نوآوری و اولین برای مشتری هستیم.از نقاط قوت مان برای ارائه خدمات و محصولات به مشتری هایمان استفاده می کنیم.بیش تر از هر فرد دیگری مشتری را درک می کنیم.

6- تمامی اعضاء مجموعه کلارو با بینشی بالا در خدمت مشتریان گرامی هستند و با تفکری جهانی و پویا تمامی استانداردهای جهانی را به صورت ایرانیزه شما رعایت می کنند.